mandag 24. november 2014

Jul, jul! Strålande jul:

Nå er det ikke lenge før det er tid for julemusikk og gløgg, og jeg må si: JEG GLEDER MEG. Det har lenge vært jul på scrappebordet mitt..ja, til og med før marsipanen kom i butikken! Jeg har lyst til å vise dere et par julekort, laget med fine ark og buttons fra Scrappegarasjens nettbutikk! Klare?!


Mitt første kort er i grått og blått, en uslåelig kombinasjon! Passe vinterlig, og helt julekortstil!
Den lille gaveesken er perfekt til en liten smaksgave;)



*****************************

Mitt neste kort er i rødt, grått og brunt. Litt mer tradisjonelt, akkurat som button'en sier. Jula handler jo 100% om tradisjoner, og setter i gang mange følelser, hvertfall hos meg! Dessuten, jeg ELSKER dette hjertearket, det gir PERFEKT julestemning!


Håper dere er klare for å være med på vår utfordring nr. 6,
JUL!
Dere finner utfordringen her.



1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com